Translate

Sunday, June 23, 2013

DËSHIRA NJERËZORE




















Perëndia
një lëmsh dëshirash njerëzore
në dorë më lëshoi.


Një natë, 
veç një natë më dha,
dëshirat t’i plotësoj.

Njerëzit kthyen kokën 
dhe në sy më panë:
Dëshirat t‘ua plotësoja unë
në një natë,
një natë të vetme …

Nxitoj.
Nga t’ia nis, vallë?

E para është gruaja.
Asaj, që buzeqeshja e pashpresë
i ka ngrirë në fytyrë.

Asaj, që venitja
shkëlqimin e syve i ka marrë. 
Asaj, që çdo mëngjes shihet në pasqyrë
e duart vë në barkun e saj,
e dëshira mëmësore i djeg në gji.
Asaj do t’i falja botën:
Një fëmijë.

Vajzave zemërthyera, 
zhgënjyer nga jeta,
buzëqeshjeharruar,
që vitet shohin me frikë,
e altarin dot s’e kanë parë,
që tremben nga fjala mashkull,
që veç për një natë a disa ditë
dashur i kanë,
nuk do t’u falja princin e kaltër,
po kurorën e bardhë,
e në krah  një njeri të thjeshtë,
që përherë ta kenë pranë.

Do fishkëlleja pastaj 
gjatë, fort,
gjersa timbri i fishkëllimës
të arrinte veshët e shurdhër
të fëmijëve të dikurshëm,
burra tashmë,
e t’iu përcillja,
vetminë dhe mallin prindëror
të nënave e baballarëve
të botës mbarë;
në atë fishkëllimë
t’u çoja  fjalët që, 
fëmijët burra, harruar kanë,
prindërve t’ua thonë.

Fëmijët,
ah ! fëmijët!
Fëmija im, femijët tanë.
Përse mundohen shkencëtarët,
ngulur mbi libra,
të gjejnë kuptimin e jetës?
Mundohen më kot, 
në labirintet pa krye
të arsyes së çoroditur
të gjejnë,
të fantazojnë,
si të kapin zenitet.
Dilni nga laboratoret
dhe shihni, 
shihni sytë e një femije,
dëgjoni zerin e tyre kristal,
pikturoni buzëqeshjen, 
dhe ndjeni
aromën engjëllore të një fëmije.
Aty,
pikërisht aty
nis gjithçka,
gjithçka rritet,
lind dhe perëndon 
vetë JETA. 
E unë,
mbartësja e dëshirave,
do të thaja 
lotët e fëmijëve kudo mbi glob,
e me to 
do bëja një det dashurie,
ku ata të lundronin
mes lumturisë engjëllore.


Perëndia me dha një natë,
një lëmsh me dëshira.
Veç një natë më dha …

E  ja,  agoi.

No comments:

Post a Comment